Totalul afişărilor de pagină/ luna

sâmbătă, 14 iunie 2014

In fiecare an se poarta IA

   Am vrut mereu sa scriu despre iile mele preferate, insa mereu ma lasam coplesita de emotia unei poezii cusute pe panza unei ii.

  Dragostea fata de ii am gasit-o departe de casa, spre rusinea mea nu am stiut ce inseamna dor pana nu am plecat de acasa cu serviciul.
  Cred ca eram in jurul coastei Australiene cand am vazut poze cu zane purtand ii, acum 3 ani, si am ramas pierduta intr-o fantezie copilareasca.
   Ca orice copil, am incercat sa descopar si sa invat, si spre norocul meu detineam o carte cumparat de la anticariat numita SEMNELE PAMANTULUI de Virgil Vasilescu
Se pare ca fiecare model reprezinta o incantatie, semnele sunt sacralizate, li se atribuie o putere miraculoasa, prin ele cinstindu-se forta atotcuprinzatoare a Cosmosului.
  Cu semnele Cerului, omul si-a exprimat sentimentele cuprinse intre bucurie si durere, a alcatuit textul primelor rugaciuni.
  Magia iei a ramas in viata atatia ani si este dusa mai departe de mainile harnice si inima curata a femeilor ce au darul de a coase.

 




    Ia face parte din costumul traditional Roman, si era purtata in zilele de sarbatoare!

    In ziua de azi, ia a ramas o bijuterie ce poate fi purtata la orice ocazie, avand eleganta si simplitate, este lipsita de vulgaritate si are prinsa in ea visele si sperantele femeilor de dinaintea noastra, ce au cusut cu dor, de dragul ursitului.

   Iile de mai jos sunt din noua colectie Romanian Label, sunt preferatele mele in aceasta clipa, dar sunt sigura ca m-as indragosti imediat de alte daca m-as intoarce la galerie!

Linkul catre ii il accesati dand click pe poza!



   



In alta ordine de idei, Ia mea e aproape gata si 24 Iunie se apropie!







Share on Tumblr

Niciun comentariu: