Totalul afişărilor de pagină/ luna

joi, 13 august 2009

A night at the vacancy village!

Sau mai bine zis o noapte in Satul de vacanta din Constanta!
Nimic deosebit, parerea mea!
Preturile erau mai mult decat exagerate iar lumea pur si simplu te calca in picioare!
Parca ne alergau niste tauri si trebuia sa inaintam in viteza!
Mi-a placut noua roata! Nu m-am dat in ea ca nu eram sigura ca vreau sa dau 10 lei pe o tura de 3 minute, adica o rotatie!
Aceleasi terase, aceleasi magazine, sau tarabe, cu aceleasi porcarii scumpe made in china;
ornamente din scoici care nici macar nu se gasesc in Marea Neagra!
Nu mi-am luat decat pufuleti....pe care am dat 4 lei.....ince mai am jumatete de punga in dulap...creed ca ar fi timpul sa ii arunc!
Singurul lucru bun e ca au mai adus niste masinute noi! in rest nimic, zici ca esti la piata, daca nu esti atent te poti impiedica de un stiulete de porumb pe jumatate mancat si aruncat pe jos, pentru noi turistii nu stim sa folosim pubelele!

Chiar nu gasesc nimic bun sa spun despre Satul de vacanta.....

http://www.facebook.com/pages/Simona-Ion/142608972455620






Share on Tumblr

2 comentarii:

Radu spunea...

Wild Mouse pare interesant :) desi face 3 euro o tura... cam europeni suntem :P Macar cu astea nu zbori de pe sine. Sper.

The Holiday Village nu mai e village de mult saracul... Aproape ca nu mai exista nimic din fostele casute cu specific regional din toata tara... In schimb avem beculete si boxe mai multe.. SI cel mai fain posibil e peretele pictat cu "celebrities" de la tamponete :D

Simion Alexandru spunea...

mik lumea...