Totalul afişărilor de pagină/ luna

joi, 25 februarie 2010

9/8/2007

Ma topesc in timpul scurs printre nori
Ma joc in bataia stropilor de sange
Zambesc umbrelor ce ne urmaresc
Vibrez bataia inimii tale
Desenez norii prin curcubee
Iti strig numele prin tunele!


Cerul ne binecuvanteaza
Iadul ne blesteama..
Unde inima ne cheama
Unde tu esti eu si eu sunt noi
Unde zacem linistiti goi

Copii ne credeau eroi
Danseaza venind spre noi

Te strang adanc
Te simt si ma simti
Te iubesc si ma iubesti
Etern si simplu ca-n povesti!






私は、時間内に雲以来、溶融
私の血の一滴暴行で遊ぶ
影の笑顔に私たちは
振動あなたの心臓が高鳴る
虹と雲の描画
私は、トンネルの名前を一言!


天国のお祝福
地獄たち呪い..
ここで、私たちの心を呼び出している
ここで私がいると私が新しい
どこzacem静かな裸

子供たちを信じるの英雄
ダンス私たちに来る

あなたがsqueezeの深さ
感じると私は感じて
私はあなたと私の愛する
ちょうど物語のように永遠の!


Niciun comentariu: