Totalul afişărilor de pagină/ luna

duminică, 14 februarie 2010

Ziua de Dragobete

   
Da, e ziua indragostitilor si trebuie sa citez " indragostiti sunt cei care sunt inaintea casatoriei, dupa aia nu mai sunt!". Nu am sa va spun cine a dat aceasta fraza peste cap toata existenta ea incat am cascat!
     Am stat in casa toata ziua si am terminat partea a 2a din TUNELE, exceptionala carte, o recomand cu caldura! nu am mai cunoscut pe nimeni sa o citeasca si tin in mintea mea toate ideile legate de ea si fierb!
ので、バレンタインだと私は"引用している人は結婚前の愛、そのときは私はもはや"。私は彼女の頭は、我々のすべての存在をヘルメットの上で、この文章を与えたと言うしません!
私は、家の中で、一日に宿泊されたと私は強くお勧めします、非常に優れた本パート2のチューニングの完成!私は読んで、私の心を保つすべてのアイデアはこれに関連し、沸騰誰も知られることはない!


Un comentariu:

Adrian Voicu spunea...

D-na Niculescu e tare trista, d-soara Ion era mai vesela. Best regards !