Totalul afişărilor de pagină/ luna

joi, 10 octombrie 2013

Hawaii









Ajunsi intr-un sfarsit in minunatele insule din Pacific, mi-am pus pantalonii de vara si bluza vaporoasa si am luat-o la o plimbarica! Am avut noroc de vreme frumoasa, insorit cu un soare jucaus ce ne- a dat bataie de cap cu camera! Am reusit sa scoatem cateva poze bune, multumiti ne- am hotarat sa facem postarea mai repede!

 Ma bucur nespus ca am reusit sa scap de doua numere la pantaloni si ca pot purta pantaloni scurti in sfarsit! Stiu ca mai am de lucrat la picioare dar cel putin am recapatat increderea pierduta acum 3-4 ani!




 Pozele sunt facute de catre Radu Niculescu!






Am purtat bluza si pantalonii de la Forever 21, sandalele sunt de la Nine West, si bineinteles, nelipsita bratara Romaneasca!




2 comentarii:

Tra Mi Nguyen spunea...

The blouse has pretty prints!

http://thevulgariangirl.blogspot.com/

Simona Ion spunea...

yes it does! <3