Totalul afişărilor de pagină/ luna

sâmbătă, 30 noiembrie 2013

A painting!

     De ceva ani am un cont pe Deviantart la sectiunea stock! Nu sunt eu un super model in fata camerei si nici nu am poze de supercalitate, insa acest aspect nu m-a tinut departe de incercare! Am postat poze ce am considerat eu ca ar fi bune de folosit si rezultatele au venit in timp!
    Am avut minunata ocazie sa fiu pictata de catre oameni aflati pe alte cotinente, oameni talentati si cu un ochi artistic dezvoltat!
   Ma gandeam ca as putea sa le impart si cu cei din afara Deviantart!

http://dyingtogether.deviantart.com/art/Hope-416144664

Pagina acestei lucrari este aceasta Hope by DyingTogether! Autorul se numeste Andres si este din Nicaragua!

      Sunt foarte incantata de fiecare data cand pozele mele sunt folosite ca referinta in ochii unor oameni deosebiti!

Niciun comentariu: