Totalul afişărilor de pagină/ luna

luni, 18 noiembrie 2013

By Radu Niculescu



     Avem momente cand ne simtim inspirati, cand am eu impresia ca machiajul ma prinde bine si ca am fata destul de luminata pentru o poza buna!
    Radu aranjeaza echipamentul pe covor si incepe sa testeze lumina, obositor dupa o zi sub Soare, alergat pe strazi si visat cu ochii cascati!
    Din 300 de cadre poate doar 10 imi plac pe moment, dat fiind si oboseala care se instaleaza pe chipul meu dupa primele poze! Dar dupa ceva vreme pozele imi plac si mai mult, si realizez ca nu stiu sa apreciez momentul, si ma intristez si imi promit ca o sa ma schimb, ca voi stii cum sa il sustin si cum sa pun in aplicare tot ce invat in fiecare zi!

Aceasta poza imi place, am editat un pic culorile, dar imi place ca a reusit ca ma prinda intr-un mod copilaresc, a reusit sa ma prinda la timpul trecut!




Photos by Radu Niculescu!

Niciun comentariu: